Výsledky SPEEDWAY I.
Poř. |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
VP |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01. |
18 |
Kraj Martin/EREBOS Vemenos Team Škoda Fábia S2000 |
J |
00:02:38.091
|
|
|
02. |
12 |
Novosád Radek/EREBOS Vemenos Team Škoda Fábia S2000 |
J |
00:02:43.474
|
|
00:00:05.383 00:00:05.383 |
03. |
43 |
Mašek Ondra/Lančia Martini Team Porsche 911 Carrera Rally |
J,XV,CB |
00:02:49.315
|
|
00:00:11.224 00:00:05.841 |
04. |
37 |
Novotný Jan/MH Team Hyundai i20 WRC |
J,XV |
00:02:52.000
|
|
00:00:13.909 00:00:02.685 |
05. |
26 |
Svoboda Jakub/H-Motorsport Datsun 240Z |
J,CB |
00:02:53.453
|
|
00:00:15.362 00:00:01.453 |
06. |
39 |
Korhelová Martina/Lančia Martini Team Porsche 911 Carrera Rally |
J,W,CB |
00:03:01.866
|
|
00:00:23.775 00:00:08.413 |
07. |
38 |
Krejčí Antonín/private Lancia Delta HF Integrale |
J,XV |
00:03:43.935
|
|
00:01:05.844 00:00:42.069 |
08. |
25 |
Zedníčková Dominika/NIVA Club ČL Alfa Romeo 2000 GTAm |
J,W,CB |
00:03:56.487
|
|
00:01:18.396 00:00:12.552 |
|
Výsledky průběžné SPEEDWAY I.
Poř. |
? |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01.
|
|
18 |
Kraj Martin/EREBOS Vemenos Team Škoda Fábia S2000 |
J |
00:02:38.091
|
|
02.
|
|
12 |
Novosád Radek/EREBOS Vemenos Team Škoda Fábia S2000 |
J |
00:02:43.474
|
00:00:05.383 00:00:05.383 |
03.
|
|
43 |
Mašek Ondra/Lančia Martini Team Porsche 911 Carrera Rally |
J,XV,CB |
00:02:49.315
|
00:00:11.224 00:00:05.841 |
04.
|
|
37 |
Novotný Jan/MH Team Hyundai i20 WRC |
J,XV |
00:02:52.000
|
00:00:13.909 00:00:02.685 |
05.
|
|
26 |
Svoboda Jakub/H-Motorsport Datsun 240Z |
J,CB |
00:02:53.453
|
00:00:15.362 00:00:01.453 |
06.
|
|
39 |
Korhelová Martina/Lančia Martini Team Porsche 911 Carrera Rally |
J,W,CB |
00:03:01.866
|
00:00:23.775 00:00:08.413 |
07.
|
|
38 |
Krejčí Antonín/private Lancia Delta HF Integrale |
J,XV |
00:03:43.935
|
00:01:05.844 00:00:42.069 |
08.
|
|
25 |
Zedníčková Dominika/NIVA Club ČL Alfa Romeo 2000 GTAm |
J,W,CB |
00:03:56.487
|
00:01:18.396 00:00:12.552 |
|