Výsledky SPEEDWAY II.
Poř. |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
VP |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01. |
18 |
Kraj Martin/EREBOS Vemenos Team Škoda Fábia S2000 |
J |
00:02:36.401
|
|
|
02. |
43 |
Mašek Ondra/Lančia Martini Team Porsche 911 Carrera Rally |
J,XV,CB |
00:02:40.692
|
|
00:00:04.291 00:00:04.291 |
03. |
12 |
Novosád Radek/EREBOS Vemenos Team Škoda Fábia S2000 |
J |
00:02:43.905
|
|
00:00:07.504 00:00:03.213 |
04. |
37 |
Novotný Jan/MH Team Hyundai i20 WRC |
J,XV |
00:02:47.461
|
|
00:00:11.060 00:00:03.556 |
05. |
39 |
Korhelová Martina/Lančia Martini Team Porsche 911 Carrera Rally |
J,W,CB |
00:02:49.927
|
|
00:00:13.526 00:00:02.466 |
06. |
26 |
Svoboda Jakub/H-Motorsport Datsun 240Z |
J,CB |
00:02:50.107
|
|
00:00:13.706 00:00:00.180 |
07. |
25 |
Zedníčková Dominika/NIVA Club ČL Alfa Romeo 2000 GTAm |
J,W,CB |
00:03:25.554
|
|
00:00:49.153 00:00:35.447 |
08. |
38 |
Krejčí Antonín/private Lancia Delta HF Integrale |
J,XV |
00:03:42.941
|
|
00:01:06.540 00:00:17.387 |
|
Výsledky průběžné SPEEDWAY II.
Poř. |
? |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01.
|
|
18 |
Kraj Martin/EREBOS Vemenos Team Škoda Fábia S2000 |
J |
00:05:14.492
|
|
02.
|
|
12 |
Novosád Radek/EREBOS Vemenos Team Škoda Fábia S2000 |
J |
00:05:27.379
|
00:00:12.887 00:00:12.887 |
03.
|
|
43 |
Mašek Ondra/Lančia Martini Team Porsche 911 Carrera Rally |
J,XV,CB |
00:05:30.007
|
00:00:15.515 00:00:02.628 |
04.
|
|
37 |
Novotný Jan/MH Team Hyundai i20 WRC |
J,XV |
00:05:39.461
|
00:00:24.969 00:00:09.454 |
05.
|
|
26 |
Svoboda Jakub/H-Motorsport Datsun 240Z |
J,CB |
00:05:43.560
|
00:00:29.068 00:00:04.099 |
06.
|
|
39 |
Korhelová Martina/Lančia Martini Team Porsche 911 Carrera Rally |
J,W,CB |
00:05:51.793
|
00:00:37.301 00:00:08.233 |
07.
|
|
25 |
Zedníčková Dominika/NIVA Club ČL Alfa Romeo 2000 GTAm |
J,W,CB |
00:07:22.041
|
00:02:07.549 00:01:30.248 |
08.
|
|
38 |
Krejčí Antonín/private Lancia Delta HF Integrale |
J,XV |
00:07:26.876
|
00:02:12.384 00:00:04.835 |
|