Výsledky JANOVA II.
Poř. |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
VP |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01. |
19 |
Orolín Lukáš/ALLROAD RC MB "A" Team SUBARU Impreza WRC 97 |
SJ,P |
00:02:10.315
|
|
|
02. |
34 |
Kysela Vojtík/Rebel - racing junior FORD Fiesta RS WRC |
SJ |
00:02:37.261 00:00:15.000 |
|
00:00:26.946 00:00:26.946 |
03. |
35 |
Kysela Davídek/Rebel - racing junior FORD Fiesta RS WRC |
SJ |
00:02:42.195
|
|
00:00:31.880 00:00:04.934 |
04. |
22 |
Orolín Jakub/ALLROAD RC MB "A" Team SUBARU Impreza WRC 97 |
SJ |
00:02:56.487
|
|
00:00:46.172 00:00:14.292 |
05. |
47 |
Homolka Martin/RC Club Čistá Citroen DS3 WRC |
SJ |
00:03:00.196 00:00:10.000 |
|
00:00:49.881 00:00:03.709 |
06. |
43 |
Zdražil Jakub/Yakabo Porsche 911 |
SJ |
00:03:47.611
|
|
00:01:37.296 00:00:47.415 |
07. |
49 |
Vyhnálek Richard/v-team SUBARU Impreza WRX STi |
SJ,P |
00:04:02.211
|
|
00:01:51.896 00:00:14.600 |
08. |
60 |
Struhovský Lukáš/private ŠKODA 130 RS |
SJ |
00:04:27.467
|
|
00:02:17.152 00:00:25.256 |
|
Výsledky průběžné JANOVA II.
Poř. |
? |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01.
|
|
19 |
Orolín Lukáš/ALLROAD RC MB "A" Team SUBARU Impreza WRC 97 |
SJ,P |
00:04:18.463
|
|
02.
|
|
34 |
Kysela Vojtík/Rebel - racing junior FORD Fiesta RS WRC |
SJ |
00:04:50.621 00:00:15.000 |
00:00:32.158 00:00:32.158 |
03.
|
|
35 |
Kysela Davídek/Rebel - racing junior FORD Fiesta RS WRC |
SJ |
00:05:18.915
|
00:01:00.452 00:00:28.294 |
04.
|
|
22 |
Orolín Jakub/ALLROAD RC MB "A" Team SUBARU Impreza WRC 97 |
SJ |
00:05:42.305
|
00:01:23.842 00:00:23.390 |
05.
|
|
47 |
Homolka Martin/RC Club Čistá Citroen DS3 WRC |
SJ |
00:05:54.824 00:00:10.000 |
00:01:36.361 00:00:12.519 |
06.
|
|
43 |
Zdražil Jakub/Yakabo Porsche 911 |
SJ |
00:07:37.228
|
00:03:18.765 00:01:42.404 |
07.
|
|
49 |
Vyhnálek Richard/v-team SUBARU Impreza WRX STi |
SJ,P |
00:08:06.335
|
00:03:47.872 00:00:29.107 |
08.
|
|
60 |
Struhovský Lukáš/private ŠKODA 130 RS |
SJ |
00:09:00.980
|
00:04:42.517 00:00:54.645 |
|