Výsledky OUNINPOHJA I.
Poř. |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
VP |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01. |
5 |
Doležal Frantin/RC Club Čistá Citroen DS3 WRC |
V |
00:06:52.748
|
|
|
02. |
9 |
Nitsche Richard/Rebel Racing FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:07:04.054
|
|
00:00:11.306 00:00:11.306 |
03. |
6 |
Musal Petrs/Bobik Team RcCČ FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:07:16.678
|
|
00:00:23.930 00:00:12.624 |
04. |
19 |
Kuník Stanislav/Autovrakoviště Hejtmánka ŠKODA Garde 160MTX |
V,CB |
00:07:37.841
|
|
00:00:45.093 00:00:21.163 |
05. |
24 |
Svoboda Mirek/H-Motorsport Lancia Fulvia HF 1600 |
V,CB |
00:08:12.858
|
|
00:01:20.110 00:00:35.017 |
06. |
8 |
Vacek Josef/Lančia Martini Team Lancia Delta S4 |
V,XV |
00:08:18.658
|
|
00:01:25.910 00:00:05.800 |
07. |
25 |
Procházka Rostislav/H-Motorsport Fiat 131 Abarth |
V,CB |
00:09:15.086
|
|
00:02:22.338 00:00:56.428 |
08. |
26 |
Zedníček Karel/NIVA Club ČL Lancia Delta HF Integrale |
V,XV |
00:09:52.755
|
|
00:03:00.007 00:00:37.669 |
|
Výsledky průběžné OUNINPOHJA I.
Poř. |
? |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01.
|
|
5 |
Doležal Frantin/RC Club Čistá Citroen DS3 WRC |
V |
00:19:19.843
|
|
02.
|
|
9 |
Nitsche Richard/Rebel Racing FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:19:50.693
|
00:00:30.850 00:00:30.850 |
03.
|
|
6 |
Musal Petrs/Bobik Team RcCČ FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:20:00.178
|
00:00:40.335 00:00:09.485 |
04.
|
|
19 |
Kuník Stanislav/Autovrakoviště Hejtmánka ŠKODA Garde 160MTX |
V,CB |
00:21:39.022
|
00:02:19.179 00:01:38.844 |
05.
|
|
24 |
Svoboda Mirek/H-Motorsport Lancia Fulvia HF 1600 |
V,CB |
00:23:25.529
|
00:04:05.686 00:01:46.507 |
06.
|
|
25 |
Procházka Rostislav/H-Motorsport Fiat 131 Abarth |
V,CB |
00:25:16.536
|
00:05:56.693 00:01:51.007 |
07.
|
|
8 |
Vacek Josef/Lančia Martini Team Lancia Delta S4 |
V,XV |
00:26:56.251 00:00:10.000 |
00:07:36.408 00:01:39.715 |
08.
|
|
26 |
Zedníček Karel/NIVA Club ČL Lancia Delta HF Integrale |
V,XV |
00:27:22.653 00:00:10.000 |
00:08:02.810 00:00:26.402 |
|