Výsledky OUNINPOHJA II.
Poř. |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
VP |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01. |
6 |
Musal Petrs/Bobik Team RcCČ FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:06:42.520
|
|
|
02. |
9 |
Nitsche Richard/Rebel Racing FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:06:51.255
|
|
00:00:08.735 00:00:08.735 |
03. |
5 |
Doležal Frantin/RC Club Čistá Citroen DS3 WRC |
V |
00:06:51.590
|
|
00:00:09.070 00:00:00.335 |
04. |
19 |
Kuník Stanislav/Autovrakoviště Hejtmánka ŠKODA Garde 160MTX |
V,CB |
00:07:29.975
|
|
00:00:47.455 00:00:38.385 |
05. |
25 |
Procházka Rostislav/H-Motorsport Fiat 131 Abarth |
V,CB |
00:09:00.854
|
|
00:02:18.334 00:01:30.879 |
06. |
24 |
Svoboda Mirek/H-Motorsport Lancia Fulvia HF 1600 |
V,CB |
00:09:08.074
|
|
00:02:25.554 00:00:07.220 |
07. |
8 |
Vacek Josef/Lančia Martini Team Lancia Delta S4 |
V,XV |
00:09:24.263
|
|
00:02:41.743 00:00:16.189 |
08. |
26 |
Zedníček Karel/NIVA Club ČL Lancia Delta HF Integrale |
V,XV |
00:10:57.313
|
|
00:04:14.793 00:01:33.050 |
|
Výsledky průběžné OUNINPOHJA II.
Poř. |
? |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01.
|
|
5 |
Doležal Frantin/RC Club Čistá Citroen DS3 WRC |
V |
00:38:34.025
|
|
02.
|
|
9 |
Nitsche Richard/Rebel Racing FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:39:21.916
|
00:00:47.891 00:00:47.891 |
03.
|
|
6 |
Musal Petrs/Bobik Team RcCČ FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:39:23.761
|
00:00:49.736 00:00:01.845 |
04.
|
|
19 |
Kuník Stanislav/Autovrakoviště Hejtmánka ŠKODA Garde 160MTX |
V,CB |
00:43:07.592
|
00:04:33.567 00:03:43.831 |
05.
|
|
24 |
Svoboda Mirek/H-Motorsport Lancia Fulvia HF 1600 |
V,CB |
00:48:20.577
|
00:09:46.552 00:05:12.985 |
06.
|
|
25 |
Procházka Rostislav/H-Motorsport Fiat 131 Abarth |
V,CB |
00:50:46.482
|
00:12:12.457 00:02:25.905 |
07.
|
|
8 |
Vacek Josef/Lančia Martini Team Lancia Delta S4 |
V,XV |
00:51:30.028 00:00:10.000 |
00:12:56.003 00:00:43.546 |
08.
|
|
26 |
Zedníček Karel/NIVA Club ČL Lancia Delta HF Integrale |
V,XV |
00:56:10.238 00:00:10.000 |
00:17:36.213 00:04:40.210 |
|