Výsledky KOUKONMAA II.
Poř. |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
VP |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01. |
5 |
Doležal Frantin/RC Club Čistá Citroen DS3 WRC |
V |
00:03:39.661
|
|
|
02. |
9 |
Nitsche Richard/Rebel Racing FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:03:41.211
|
|
00:00:01.550 00:00:01.550 |
03. |
6 |
Musal Petrs/Bobik Team RcCČ FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:03:50.702
|
|
00:00:11.041 00:00:09.491 |
04. |
19 |
Kuník Stanislav/Autovrakoviště Hejtmánka ŠKODA Garde 160MTX |
V,CB |
00:04:16.137
|
|
00:00:36.476 00:00:25.435 |
05. |
8 |
Vacek Josef/Lančia Martini Team Lancia Delta S4 |
V,XV |
00:04:19.493
|
|
00:00:39.832 00:00:03.356 |
06. |
24 |
Svoboda Mirek/H-Motorsport Lancia Fulvia HF 1600 |
V,CB |
00:04:31.422
|
|
00:00:51.761 00:00:11.929 |
07. |
25 |
Procházka Rostislav/H-Motorsport Fiat 131 Abarth |
V,CB |
00:04:59.427
|
|
00:01:19.766 00:00:28.005 |
08. |
26 |
Zedníček Karel/NIVA Club ČL Lancia Delta HF Integrale |
V,XV |
00:05:16.872
|
|
00:01:37.211 00:00:17.445 |
|
Výsledky průběžné KOUKONMAA II.
Poř. |
? |
St. č. |
Jméno/Tým Karoserie |
Sk. |
Celkový čas Penalizace |
Ztráta na 1. Ztráta na př. |
01.
|
|
5 |
Doležal Frantin/RC Club Čistá Citroen DS3 WRC |
V |
00:27:36.038
|
|
02.
|
|
9 |
Nitsche Richard/Rebel Racing FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:28:16.058
|
00:00:40.020 00:00:40.020 |
03.
|
|
6 |
Musal Petrs/Bobik Team RcCČ FORD Fiesta RS WRC |
V |
00:28:29.660
|
00:00:53.622 00:00:13.602 |
04.
|
|
19 |
Kuník Stanislav/Autovrakoviště Hejtmánka ŠKODA Garde 160MTX |
V,CB |
00:31:05.620
|
00:03:29.582 00:02:35.960 |
05.
|
|
24 |
Svoboda Mirek/H-Motorsport Lancia Fulvia HF 1600 |
V,CB |
00:34:00.839
|
00:06:24.801 00:02:55.219 |
06.
|
|
25 |
Procházka Rostislav/H-Motorsport Fiat 131 Abarth |
V,CB |
00:36:31.066
|
00:08:55.028 00:02:30.227 |
07.
|
|
8 |
Vacek Josef/Lančia Martini Team Lancia Delta S4 |
V,XV |
00:37:07.468 00:00:10.000 |
00:09:31.430 00:00:36.402 |
08.
|
|
26 |
Zedníček Karel/NIVA Club ČL Lancia Delta HF Integrale |
V,XV |
00:39:00.794 00:00:10.000 |
00:11:24.756 00:01:53.326 |
|